top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

פרק 11 בפודקאסט - ראיון עם דניאל פסו


בפרק ה-11 נפגוש את דניאל פסו, כתבת ביוטי בעיתון לאישה. דניאל היא בחורה כובשת, מאלה שאפשר לדבר איתן לנצח. היא כנה, זורמת ומשלבת בצורה מעוררת השראה בין עומק, התבוננות עצמית ועבודה עצמית לבין קלילות, זרימה עם החיים ואומץ. דיברנו בפרק על איך בונים קריירה מעניינת בלי לדעת "מה רוצים להיות כשנהיה גדולים". על החשיבות שבחיבור פנימי וכמה שהוא עוזר לקבל החלטות טובות. דיברנו גם על החשיבות שבלא לקחת דברים קשה, להינות ולזהות כשהגענו למקום שנכון לנו, גם אם לא ברור מה הצעד הבא. שיחה כיפית, מעניינת ומלאת תובנות.


להאזנה:





דניאל כבר נמצאת כמה שנים לתוך החיים המקצועיים שלה, היא עברה מספר תפקידים בעולמות העיתונאות ומצאה נישה שיושבת עליה בול. היא מצליחה להכניס עומק לתכנים כביכול שטחיים כמו איפור וביוטי ומצליחה להקליל נושאים מורכבים כמו הקפאת ביציות. היא בעיקר אחד האנשים הראשונים שקופצים לי לראש כשאני חושבת על אותנטיות.

המקום המקצועי שהיא נמצאת בו מדהים במיוחד לאור העובדה שדניאל מעידה על עצמה שהיא עדיין לא יודעת מה היא תרצה לעשות כשהיא תהיה גדולה ושבניגוד מוחלט לכל עצה בנושא קריירה - היא בעיקר זורמת מדבר לדבר.

הקסם של דניאל והסיבה שזה עובד לה הוא שהיא מאוד מחוברת לעצמה, היא מקבלת החלטות תוך הקשבה אמיתית פנימה ולכן ההחלטות שלה לא באמת רנדומאליות.


בזמנה הפנוי דניאל מקליטה פודקאסט בעצמה, ממליצה בחום לעקוב אחריה באינסטגרם ובכלל.


דברים שהוזכרו בפרק:


האינסטגרם של דניאל : https://www.instagram.com/daniellepesso/


כתבה על תהליך שימור הפריון של דניאל: https://www.ynet.co.il/laisha/article/rJaX11DOCv


הפודקאסט של דניאל : https://anchor.fm/my-happy-place











112 צפיות0 תגובות
bottom of page