top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

פרק 21 בפודקאסט - אדווה בליימן

אדווה בליימן היא יזמית שהקימה את פל"א - פתרונות לרפואה אנושית, היא מלווה א.נשים בהתמודדות עם מערכת הבריאות המורכבת ומסייעת למטופלים בקבלת הטיפול הנכון, בזמן המהיר ביותר.

את פל"א אדווה הקימה לאחר שחייה חטפו טלטלה קשה, בזמן ההריון עם ביתה הגוף של אדווה קרס ולאחר חודשים רבים של ניסיונות לקבל תשובות אדווה הגיע לאבחנה - יש לה מחלה נדירה בשם אהלרס דנלוס.

אדווה הייתה מרותקת למיטתה לפרק זמן ארוך והחיים שדמיינה התפוגגו למול עיניה. מתוך הקושי המאוד גדול הזה, אדווה הרימה את עצמה למעלה וחזרה לחפש דרכים לממש את עצמה ולמצוא תחושת משמעות שוב.

בפרק נכיר את אדווה ונראה איך, למרות הכל ואולי בזכות הכל - היא הגיעה למקום המדויק עבורה.



להאזנה לפרק:




יש דבר שאני חוזרת עליו המון, בפגישות אישיות, באינסטגרם, בפודקאסט. הוא הבסיס של קורס ניהול הקריירה הדיגיטאלי שבניתי. הכל מתחיל בהיכרות שלנו עם עצמנו, בבסיס הפנימי החזק, כשפועלים ממנו אי אפשר ללכת לאיבוד. אדווה, היא הדוגמא המושלמת לדבר הזה.

אדווה הייתה צריכה להרים את עצמה ממקום מאוד נמוך, מנקודה שבה הגוף שלה נשבר לרסיסים וכל החלומות שלה הפכו ללא ריאליים ולא רלוונטיים. אחרי תהליך שיקום פיזי ונפשי ארוך מאוד, אדווה הצליחה לבנות עסק שלא רק מביא טוב לעולם אלא גם מביא לידי ביטוי את החזקות והתשוקות שלה בצורה מושלמת. זה לא עסק שהיא יכלה לדמיין כמה שנים אחורה, כנראה לא משהו שהיא הייתה חולמת עליו תחת הנסיבות, ואיכשהו נראה שהיא נועדה להגיע לנקודה הזאת.

החיים יכולים להפגיש אותנו עם נקודות שפל לא פשוטות, אבל אף אחד לא יכול לקחת לנו את עצמנו.


למי שרוצה לעזור : במסגרת העסק שלה אדווה עושה עבודה רבה ללא עלות, מתוך אמונה שלאף אחד.ת לא מגיע טיפול פחות טוב בגלל מחסור באמצעים. לעסק שלה יש קרן דרכה ניתן לתרום כדי לסייע לתמוך בעשייה שלה ולאפשר לה לסייע לא.נשים נוספים ללא עלות.


קישורים:


האתר של פל"א: https://www.pele4u.co.il/


קרן פל"א אליה ניתן לתרום: https://www.pele4u.co.il/%D7%A7%D7%A8%D7%9F-%D7%A4%D7%9C%D7%90


הפייסבוק של אדווה: https://www.facebook.com/PeleHealthcareSolutions




תהנו!


101 צפיות0 תגובות
bottom of page