top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

פרק 18 בפודקאסט - הפחדים שמנהלים לנו את הקריירה. ואיך להתמודד איתם.


ידעתם.ן שלפי מחקרים אנחנו מפחדים מהלא נודע הרבה יותר משאנחנו מפחדים מתוצאה שלילית ידועה? כלומר - מרבית הא.נשים היו מעדיפים.ות לעמוד מול מציאות מורכבת ולהתמודד איתה מאשר להתמודד עם החרדה מהאופציה שיקרה משהו רע. פחדים מוצאים מקום בהרבה נקודות בחיים שלנו ויש להם השפעה גדולה על האופן בו אנחנו מתנהלים.ות ומקבלים.ות החלטות. הפחדים לא פוסחים על הקריירה שלנו ולעיתים קרובות מדי הם הסיבה שאנחנו מוצאים.ות את עצמנו במקום הלא נכון. הפחד ממה יגידו/יחשבו, הפחד מכשלון, מדחייה ועוד אינספור פחדים מתרוצצים לנו בראש והגיע הזמן שנתפוס עליהם פיקוד. בפרק נדבר על הפחדים המרכזיים שפוגשים אותנו בקריירה ואיך אפשר להתמודד איתם.

בואו לשמוע:)



להאזנה לפרק:



פחד הוא רגש השרדותי קדום, במקור הוא נועד להזהיר אותנו ולשמור עלינו מפגע. התפתחנו מאוד מאז האדם הקדמון והיום פחד הוא כבר לא רק צליל אזהרה שמגן עלינו מסכנה פיזית הוא גם מופע רגשי שמונע מאיתנו פגיעה מנטאלית. פחד הוא כלי נהדר, אבל לא לטובת המנעות (או לפחות לא רק), הוא יכול לעזור לנו להבין את עצמנו יותר לעומק.

פחדים בקריירה הרבה פעמים עוצרים אותנו מלהגיע לשלב הבא, למקום הנכון. הם משאירים אותנו באזור הנוחות שהוא, למראית עין, בטוח. בפועל, בשביל לטפס למעלה צריך לעבור דרך הרבה מהפחדים שלנו, לתת להם מקום וכבוד ולהתגבר עליהם.

הבסיס להצלחה הוא כמו תמיד - בהיכרות עם עצמנו וחיזוק ההבנה של מה חשוב לנו, מה עושה לנו טוב ולאן נרצה להגיע.



קישורים:





תהנו!


bottom of page