top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

פרק 13 בפודקאסט - ראיון עם הדס קפלן


בפרק 13 בפודקאסט נפגוש את הדס קפלן. הדס היא יוצרת תכשיטים, סופרת ומטפלת באומניות. חשוב מכך - היא שמש. נתקלתי בהדס באינסטגרם כשמישהי שיתפה ריל שלה, לקח לי בדיוק 3 שניות להתאהב ולהתחיל לעקוב. מהרגע שעשיתי Follow הדס הפכה לדבר הכי משמח בפיד שלי. התכשיטים המהממים והצבעוניים בשילוב עם התוכן המעולה, ההומורסיטי והכובש שהיא מייצרת הפכו אותי למכורה ואותה לגלולת השמחה היומית. מהר מאוד ראיתי שיש פה עסק עם מישהי מיוחדת, מלאת השראה, שנמצאת בעשייה מתמדת. אז הזמנתי אותה לפודקאסט להבין איך היא הגיעה לכל מה שהיא עושה, איך נראה היום יום שלה ומה הלאה. כנסו למנת השמחה היומית:



להאזנה:





הדס היא הרבה דברים, כל ניסיון לתת לה טייטל ברור רק יצמצם אותה ולכן אני מסתפקת בלמנות את ההישגים המרכזיים שלה למרות, שהם ממש לא הכל. אז הדס היום היא יוצרת תכשיטים, תכשיטים צבעוניים ושמחים שאי אפשר לפספס שנוצרים בהמון אהבה. זה גם הרושם שהדס משאירה - צבעונית, שמחה, נוצרת ויוצרת מאהבה.

היא פרסמה שני ספרים עד היום - רומן בשם "הכל בסדר הילי" (שקראתי בשלושה ימים ולא רציתי שיגמר) וספר ילדים בשם "דוקטור תחתונים". היא הקימה ועדיין מנהלת קבוצת פייסבוק שנועדה לסייע להורים וילדים בתהליך הפרידה מחיתולים ויצרה מדריך מעמיק וחינמי בנושא. היא עבדה בטיפול באומניות בעברה והיא מעבירה סדנאות לוח חזון אחת לכמה שבועות. היא הולכת עם הלב לאן שהוא לוקח אותה וכשהוא מאותת לה שהוא מצא את הדבר הבא היא צוללת לתוכו ברצינות והשקעה מלאה.

הפרק הזה מלא כל טוב ואני מחכה לשמוע את כל הדברים שתיקחו ממנו.


דברים שהוזכרו בפרק:


האינסטגרם של הדס : https://www.instagram.com/hadas.kaplan/


האתר של הדס: https://www.hadaskaplan.com/


התכשיטים : https://hadas-kaplan.com/


קבוצת הפייסבוק " גם קטנים יכולים" : https://www.facebook.com/groups/potty.training.yes.we.can

הספר "הכל בסדר הילי" : https://www.hadaskaplan.com/everythingisfinehili


הספר " דוקטור תחתונים": https://www.hadaskaplan.com/childrensbooks


סדנאת לוח החזון: https://www.hadaskaplan.com/visionboardyay



תהנו!













567 צפיות0 תגובות
bottom of page