top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

פרק 15 בפודקאסט - ראיון עם עדי פוגל הולנדר


עדי פוגל היא עיתונאית, סטייליסטית, מרצה ומעבירה סיורי עיצוב. היא אותנטית, כנה, אמיצה וצנועה ויש אינסוף מה לקחת מהקריירה שלה.

אחרי שהתחילה את הדרך עם תואר שני במנהל עסקים ועיסוק בעולם המשאבי אנוש, היא הפכה לעורכת של עיתון העיצוב המופלא נישה ולאחר עשור של עבודה כשהעיתון נסגר, היא יצאה לעצמאות והפכה לאשת גם וגם וגם.

לקח לה זמן לגלות שאפשר להתפרנס מהתשוקה שלה, שליוותה את חייה מגיל 0 - אסתטיקה ועיצוב. ולמרות שאי אפשר היה לנחש איך הקריירה שלה תתגלגל בתחילת הדרך, בראייה לאחור הנקודות מתחברות בצורה מושלמת.




להאזנה לפרק:




עדי משלבת בין אומץ ויושרה מקצועית יוצאת דופן לצניעות ושקט. כשמקשיבים לסיפור שלה שומעים שהיא לא זזה בקלות ממה שהיא מאמינה בו, שהיא לא מפחדת לעשות צעדים דרמטיים ללא הבטחות ושהיא הולכת בכל הכוח עם האינטואיציה והלב. לצד אלו היא גם קשובה לסביבה, לא מונעת מאגו ולא מגיעה בקול תרועה אלא בשקט, וזה כנראה חלק מהקסם.


כמה דברים ששווה לקחת מהשיחה עם עדי:

  1. להקשיב לאינטואיציה - לתת לה לספר לנו על מה להילחם ועל מה לוותר.

  2. לעולם לא מאוחר - עדי לא הגיעה למקום המדויק בניסיון הראשון או השני, זה לא אומר שהשנים האלו לא היו מאושרות, מעניינות ומשמעותיות. הזמן, הגיל והניסיון מביאים אותנו למקומות נכונים עבורנו ולא צריך למהר או לחשוש שהשיא מאחורינו ופספסנו את ההזדמנות.

  3. כולם חווים משברים- גם הקריירות המוצלחות והמשגשגות ביותר חוות ירידות ורגעים מורכבים.

  4. מותר לבחור בחופש! בעולם שבו אנחנו נמדדים.ות לפי כמה עסוקים.ות אנחנו, מותר להחליט לעשות פחות ולבחור בחופש.


קישורים:

האינסטגרם של עדי: https://www.instagram.com/adi.fogel/?hl=en


עמוד הפייסבוק של עדי: https://www.facebook.com/adi.f.hollander




תהנו!


77 צפיות0 תגובות
bottom of page