top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

5 הרצאות טד שאתם חייבים לראות!

אנחנו חיים באחת התקופות הכי מרגשות באנושות. תקופה שבה יש אינסוף ידע בקצות האצבעות שלנו, שבה אנחנו יכולים למצוא השראה, שיעור לחיים וידע פרקטי בקלות בלתי נתפסת. אחת הפלטפורמות האהובות בעולם היא Ted. ההרצאות הקצרות והממוקדות מאפשרות גם לבעלי הקשב הקצר ביותר להתרכז, והפורמט מאפשר לנו להיפגש עם מרצים מרתקים בכל תחום אפשרי בעולם.

בתור מכורת Ted רצינית, ריכזתי את 5 ההרצאות החשובות ביותר בעיני לתחום הקריירה. בין אם אתם בדרך להגשמת החלומות שלכם, בנקודת הפתיחה במרוץ או בתקופת בלבול וחיפוש, אני בטוחה שיפלו פה כמה אסימונים.


Emilie Wapnick- Why some of us don’t have one true calling .1


ההרצאה הזאת מוקדשת לכל מי שמתקשה לענות על השאלה: "מה תרצה/י להיות כשתהי/ה גדול/ה?". אם גדלתם כבר ועדיין אין לכם מושג, ההרצאה הזאת תהיה כמו אבן שהרימו מהכתפיים שלכם ותיתן לכם לגיטימציה להיות אנשים שאין להם תשוקה אחת ברורה:



Jia Jiang- What I learned from 100 days of rejection .2


כישלון - המילה המפחידה הזאת שמהדהדת בחלל בכל פעם שאנחנו חושבים לקחת סיכון, לנסות משהו שלא ניסינו, ללכת נגד הזרם, וכו'. המרצה הבא החליט לרכב על גל הכשלון ולראות לאן הוא יביא אותו. התוצאה מקסימה ומעוררת מחשבה:



Larry Smith- Why you will fail to have a great career .3


הרצאה הומוריסטית וחריפה על כל התירוצים שאנחנו מספרים לעצמנו בשביל לא לרדוף אחרי החלומות שלנו. אלו שמגינים עלינו מהכישלון, מהסיכון ומההקרבה, או כפי שהמרצה מתאר את זה - הסיבות שבגללן תכשלו בטיפוח קריירה מדהימה.




Tina Seelig- The little risks you can take to increase your luck .4


אחת מהרצאות הטד האהובות עלי בכל הזמנים! הרצאה שמדברת על מזל, צירופי מקרים ועבודה קשה. מזל הוא עוד תירוץ שאנחנו אוהבים לזרוק לאוויר, אבל הוא בעצם סך כל הפעמים בהם לקחנו סיכון, ניסינו משהו חדש ובחנו דרכי פעולה שונות. הרצאה מדהימה שאם נותנים לה הזדמנות יכולה לשנות את התפיסה על הקונספט האמופרי "מזל":



Amy Cuddy- Your body language shapes who you are .5


לקינוח - אם כבר החלטתם לצאת מאזור הנוחות, ללכת לראיון עבודה, לפגוש לקוח חדש, להרצות בפני קהל או כל דבר אחר שדורש מכם אומץ, קחו רגע להקשיב להרצאה הזאת על שפת גוף והכוח המדהים שיש לה על המחשבה שלנו:




צפייה מהנה!



249 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page