top of page
חיפוש
  • Tom Milner Gurevich

על רוח, רכבים ושיפור עצמי

הרכבים של BMW הם מהיוקרתיים והמוצלחים בעולם. הם מעוצבים בצורה מדוקדקת ועוברים דיוקים ושיפורים מתמידים. אחת הטכניקות הייחודיות של החברה בתהליך פיתוח הרכבים היא עבודה במנהרת רוח. מנהרת הרוח מדמה נסיעה בכביש מהיר ומאפשרת למהנדסים לבחון את האופן בו הרוח פוגשת את חלקי הרכב השונים ולשנות את העיצוב כך שהאווירודינמיות של הרכב תהיה מיטבית.


מה לי ולרכבים? ממש כלום, תודה ששאלתם:) אבל בהחלט אפשר ללמוד מטכניקת הפיתוח של אחת החברות הגדולות בעולם.

לנו כבני אדם אין את היכולת להיכנס ל"מנהרת רוח" שתבחן את הכישורים והיכולות שלנו מראש ותעזור לנו לשנות אותם בשביל תפקוד מקסימלי. אנחנו יוצאים לעולם ומתחילים לגלות, בצורה איטית ולעיתים כואבת מה עובד ומה לא עובד. מה מקדם ומה תוקע אותנו, מה יש לאחרים שמאפשר להם לנוע יותר בקלילות בעולם. החיים הם מנהרת הרוח שלנו ובעוד שזה הרבה פחות אלגנטי מהפתרון של BMW שווה שנתייחס אליהם בצורה דומה.

במקום לחוות תחושת כישלון מול כל אי הצלחה, להתבאס על יכולות שיש לאחרים ואין לנו, אנחנו יכולים לבחור כל הזמן לשפר ולדייק את הביצועים בשביל תפקוד מיטבי. אם נוריד את המשקל הנפשי שאנחנו מייחסים לכל "תקלה" שיש בדרך ונראה את האתגרים שאנחנו פוגשים כהזדמנות לשדרג את עצמנו לדגם טוב יותר, אולי נהנה יותר מהנסיעה.

8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page